[[{"content_id":611558,"content_number":0,"portal_id":137,"lang_id":"fa","content_title":"مصاحبه با همکار؛\r\nحیدر جوان بخت","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"اگر گذرتان به دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای بوشهر خورده باشد احتمالا اولین سئوالی که هر دانشجوی غیر بومی می پرسد این است: \"دانشگاه خوابگاه هم دارد؟\" این سئوال را تقریبا همه دانشجویان می پرسند و در ادامه آن ارجاع به سرپرست خوابگاه، و آنجا نیز سرپرست خوابگاه باید جوابگوی افراد مختلف با سلایق مختلف از شهرهای مختلف باشد. و فرض کنید در این میان دانشجویی از شهر سردسیر به شهر گرمسیری مثل بوشهر آمده باشد و در دمای 50 درجه حوصله اش نیز سر رفته باشد. آنجاست که مسئول خوابگاه باید متانت بیشتری داشته باشد تا پدر و مادر دانشجو احساس آرامش کنند و فرزندان خود و آینده سازان کشور را به دست دانشکده فنی و حرفه ای بسپارند. \r\nاگر در دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای بوشهر تحصیل کرده باشید حتما این فرد برای شما که در خوابگاه اقامت داشته اید آشناست: آقای حیدر جوان بخت","content_summary_fill":1,"content_body":"آقای جوان بخت فردی با صلابت است که در کلامش مهربانی پدرانه کاملا مشهود است. احترام تمامی دانشجویان&nbsp;و والدین را نگه می دارد و باید گفت در شرایط کنونی &quot;جهاد فی سبیل الله&quot;&nbsp;انجام می دهد. وی به طور شبانه روزی در خوابگاه اقامت دارد و هیچ دانشجویی بدون پاسخ راضی کننده از اتاق ایشان بیرون نمی رود. وی دارای تحصیلات کارشناسی مدیریت فرهنگی و سرپرست خوابگاه شیهید ماهینی است. به بهانه بازگشایی مجدد دانشگاه ها و آشنایی بیشتر دانشجویان&nbsp;پای صحبت ایشان نشسته ایم.\r\n\r\n\r\n\r\nآقای جوان بخت؛ از خودتون برامون بگید، کجا متولد شدید و دوران مدرسه را کجا سپری کردی؟\r\nاینجانب حیدر جوان بخت متولد 1358 اهل روستای کره بند از توابع شهرستان بوشهر هستم. دوران ابتدایی را در دبستان شهید رحمانی روستای کره بند آغاز کردم. دوران راهنمایی را در مدرسه مولوی همان روستا ادامه دادم. در ادامه با توجه به علاقه خود به فن در دبیرستان میثاق بوشهر مدرک دیپلم در رشته برق (الکتروتکنیک) اخذ کردم.\r\n\r\nدر این خصوص سختی خاصی نداشتید؟\r\nتحصیل در روستا در دهه 60 واقعا سخت بود. کمبود امکانات از یک طرف و بعد مسافت از طرف دیگر خود مزید بر علت می شد. از طرفی دیگر روحیه مردم روستا ایجاب می کرد که فرزند پسر برای کار در مزارع کشاورزی بیشتر در خدمت خانواده باشد با این حال علاوه بر کمک به پدر و مادر و تحصیل در مدرسه عضو فعال بسیج بودم که در برنامه های فرهنگی بسیج روستا فعالیت داشتم که این از افتخارات اینجانب می باشد. ضمنا علاوه وافر من به ورزش من را از کارهای ورزشی عقب نگذاشت و تیم فوتسال روستا را راه اندازی کرده و به عنوان بازیکن در خدمت تیم بودم.\r\nآقای جوان بخت، خوابگاه بدون دانشجو برای شما چه مفهومی دارد؟\r\nخوابگاه بدون دانشجو معنی و مفهومی ندارد. در واقع خوابگاه بدون دانشجو انگیزه ای برای من نمی گذارد. احساس می کنم خوابگاه بدون دانشجو مثل درخت بدون سایه است.&nbsp;\r\nدر ایام کرونا که خوابگاه تعطیل بود، چه حسی داشتید؟\r\nواقعا روحیه من ضعیف شده بود.\r\nآیا دانشجوان بعد از فارغ التحصیلی هم چنان با شما در ارتباط هستند؟\r\nبله، دانشجویان از شهرهای مختلف بعد از فارغ التحصیلی با اینجانب در ارتباط هستند و باعث خوشخالی من می باشد که دانشجویانی در این دانشکده تربیت شده اند که علاوه بر تربیت اسلامی و ایرانی، تحصیلات عالی و مهارتی نیز دارند.\r\nآقای جوان بخت، به نظر می رسد فشارهای زیاد کار شما استرس زیادی هم دارید. این حدس ما درسته؟\r\nحقیقتا کار خوابگاه فشار و استری بالایی دارد و دانشجویان که از خانواده خود دور هستند نیازهای مختلفی دارند که باید تمام این نیازها برطرف شود.\r\nآقای جوان بخت، شما به ورزش هم علاقمند هستید؟ معمولا چه ورزشی می کنید؟\r\nهمانطور که گفتم من به ورزش فوتسال علاقمند هستم همچنین در بسیج روستا ورزش پینگ پنگ را راه اندازی کردم.\r\n\r\nآقای جوان بخت، یکی از خصلت های مثبت شما، صلابت است. می شه لطفا بفرمایئد چگونه این صلابت و احترام را با هم ترکیب می کنید؟\r\nباید با دانشجو دوست و برادر بود البته به قول شاعر &quot;برادر هم دوست به&quot;. به عبارتی همه یک خانواده هستیم و مثل پدر باید به هم احترام گذاشت و هم راه خوب و بد را به دانشجو نشان داد.\r\nآقای جوان بخت، قبل از اینکه سرپرست خوابگاه شوید، چه سمت هایی در دانشکده داشتید؟\r\nمن قبل از اینکه سرپرست خوابگاه باشم، در سمت هایی مثل تکنسین کارگاه مکانیک، سپس مدیر داخلی دانشکده بودم و هم اکنون هم به عنوان سرپرست خوابگاه خدمت کرده ام.\r\n&nbsp;در بیرون از دانشگاه نیز فعالیت هایی دارید، لطفا در این خصوص بفرمائید.\r\nمن به عنوان ناظر انتخابات با شورای نگهبان تقریبا بیش از 10 سال است که همکاری می کنم. ضمنا به عنوان مشاور فرهنگی تیم شاهین چاهکوتاه در خدمت دوستان هستم. همچنین مربی تیم تنیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در مسابقات کشوری در زنجان بودم.&nbsp;\r\nدوست دارید با جمع باشید یا دور از جمع ؟\r\nمن ذاتا شخصی برون گرا هستم و دوست دارم در میان جمع باشم.\r\nبهترین رفیق کاری خود را چه کسی می دانید؟\r\nمن همه افراد محل کار را برادر خود می دانم و همه را از صمیم قلب دوست دارم.&nbsp;\r\nبا توجه به تعدد دانشگاه ها، آینده دانشگاه فنی و حرفه ای را چگونه می بینید؟\r\nبا توجه به رویکرد دولت محترم مبنی&nbsp;بر اشتغال زایی و نیز نگاه مردم به کار و کارآفرینی و از آنجا که دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه مهارتی است، حتما در آینده نگاه مردم به این دانشگاه بهتر خواهد بود .\r\nاگر خاطره ای دارید، بفرمایید.\r\nکار در دانشگاه مملو از خاطره است. یک روز با همکاران به مسافرت رفته بودیم دو تن از همکاران برای خرید رب گوجه فرنگی رفتند به سوپر مارکت. بعد از مدت کوتاهی برگشتند و خندان از اینکه رب گوجه فرنگی خریده بودند. پس از آنکه &nbsp;به قوطی ها نگاه کردیم متوجه شدیم که کنسرو گرفته اند. اینجا بود که همه زدند زیر خنده.\r\nضمن تشکر از شما، در پایان اگر صحبتی دارید، بفرمائید.\r\nبه عنوان یک عضو مجموعه حوزه فرهنگی و دانشجویی از همکاران خود که به اینجانب لطف داشته و راهنمایی های خود را از اینجانب دریغ نکرده اند، بسیار سپاسگزارم.\r\n\r\nبه کوشش اداره امورفرهنگی و دانشجویی مرکز امام خامنه ای - دکتر محمود حیدریه و&nbsp;محمود ذکاوتی","content_html":"<p style=\"text-align:justify;\">آقای جوان بخت فردی با صلابت است که در کلامش مهربانی پدرانه کاملا مشهود است. احترام تمامی دانشجویان و والدین را نگه می دارد و باید گفت در شرایط کنونی \"جهاد فی سبیل الله\" انجام می دهد. وی به طور شبانه روزی در خوابگاه اقامت دارد و هیچ دانشجویی بدون پاسخ راضی کننده از اتاق ایشان بیرون نمی رود. وی دارای تحصیلات کارشناسی مدیریت فرهنگی و سرپرست خوابگاه شیهید ماهینی است. به بهانه بازگشایی مجدد دانشگاه ها و آشنایی بیشتر دانشجویان پای صحبت ایشان نشسته ایم.<\/p>\n\n<p style=\"text-align:left;\"><img alt=\"\" src=\"\/file\/137\/attach2022071311350634466320.jpeg\" style=\"width:225px;height:400px;\" \/><\/p>\n\n<p style=\"text-align:justify;\">آقای جوان بخت؛ از خودتون برامون بگید، کجا متولد شدید و دوران مدرسه را کجا سپری کردی؟<br \/>\nاینجانب حیدر جوان بخت متولد 1358 اهل روستای کره بند از توابع شهرستان بوشهر هستم. دوران ابتدایی را در دبستان شهید رحمانی روستای کره بند آغاز کردم. دوران راهنمایی را در مدرسه مولوی همان روستا ادامه دادم. در ادامه با توجه به علاقه خود به فن در دبیرستان میثاق بوشهر مدرک دیپلم در رشته برق (الکتروتکنیک) اخذ کردم.<\/p>\n\n<p style=\"text-align:justify;\">در این خصوص سختی خاصی نداشتید؟<br \/>\nتحصیل در روستا در دهه 60 واقعا سخت بود. کمبود امکانات از یک طرف و بعد مسافت از طرف دیگر خود مزید بر علت می شد. از طرفی دیگر روحیه مردم روستا ایجاب می کرد که فرزند پسر برای کار در مزارع کشاورزی بیشتر در خدمت خانواده باشد با این حال علاوه بر کمک به پدر و مادر و تحصیل در مدرسه عضو فعال بسیج بودم که در برنامه های فرهنگی بسیج روستا فعالیت داشتم که این از افتخارات اینجانب می باشد. ضمنا علاوه وافر من به ورزش من را از کارهای ورزشی عقب نگذاشت و تیم فوتسال روستا را راه اندازی کرده و به عنوان بازیکن در خدمت تیم بودم.<br \/>\nآقای جوان بخت، خوابگاه بدون دانشجو برای شما چه مفهومی دارد؟<br \/>\nخوابگاه بدون دانشجو معنی و مفهومی ندارد. در واقع خوابگاه بدون دانشجو انگیزه ای برای من نمی گذارد. احساس می کنم خوابگاه بدون دانشجو مثل درخت بدون سایه است. <br \/>\nدر ایام کرونا که خوابگاه تعطیل بود، چه حسی داشتید؟<br \/>\nواقعا روحیه من ضعیف شده بود.<br \/>\nآیا دانشجوان بعد از فارغ التحصیلی هم چنان با شما در ارتباط هستند؟<br \/>\nبله، دانشجویان از شهرهای مختلف بعد از فارغ التحصیلی با اینجانب در ارتباط هستند و باعث خوشخالی من می باشد که دانشجویانی در این دانشکده تربیت شده اند که علاوه بر تربیت اسلامی و ایرانی، تحصیلات عالی و مهارتی نیز دارند.<br \/>\nآقای جوان بخت، به نظر می رسد فشارهای زیاد کار شما استرس زیادی هم دارید. این حدس ما درسته؟<br \/>\nحقیقتا کار خوابگاه فشار و استری بالایی دارد و دانشجویان که از خانواده خود دور هستند نیازهای مختلفی دارند که باید تمام این نیازها برطرف شود.<br \/>\nآقای جوان بخت، شما به ورزش هم علاقمند هستید؟ معمولا چه ورزشی می کنید؟<br \/>\nهمانطور که گفتم من به ورزش فوتسال علاقمند هستم همچنین در بسیج روستا ورزش پینگ پنگ را راه اندازی کردم.<\/p>\n\n<p style=\"text-align:justify;\">آقای جوان بخت، یکی از خصلت های مثبت شما، صلابت است. می شه لطفا بفرمایئد چگونه این صلابت و احترام را با هم ترکیب می کنید؟<br \/>\nباید با دانشجو دوست و برادر بود البته به قول شاعر \"برادر هم دوست به\". به عبارتی همه یک خانواده هستیم و مثل پدر باید به هم احترام گذاشت و هم راه خوب و بد را به دانشجو نشان داد.<br \/>\nآقای جوان بخت، قبل از اینکه سرپرست خوابگاه شوید، چه سمت هایی در دانشکده داشتید؟<br \/>\nمن قبل از اینکه سرپرست خوابگاه باشم، در سمت هایی مثل تکنسین کارگاه مکانیک، سپس مدیر داخلی دانشکده بودم و هم اکنون هم به عنوان سرپرست خوابگاه خدمت کرده ام.<br \/>\n در بیرون از دانشگاه نیز فعالیت هایی دارید، لطفا در این خصوص بفرمائید.<br \/>\nمن به عنوان ناظر انتخابات با شورای نگهبان تقریبا بیش از 10 سال است که همکاری می کنم. ضمنا به عنوان مشاور فرهنگی تیم شاهین چاهکوتاه در خدمت دوستان هستم. همچنین مربی تیم تنیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در مسابقات کشوری در زنجان بودم. <br \/>\nدوست دارید با جمع باشید یا دور از جمع ؟<br \/>\nمن ذاتا شخصی برون گرا هستم و دوست دارم در میان جمع باشم.<br \/>\nبهترین رفیق کاری خود را چه کسی می دانید؟<br \/>\nمن همه افراد محل کار را برادر خود می دانم و همه را از صمیم قلب دوست دارم. <br \/>\nبا توجه به تعدد دانشگاه ها، آینده دانشگاه فنی و حرفه ای را چگونه می بینید؟<br \/>\nبا توجه به رویکرد دولت محترم مبنی بر اشتغال زایی و نیز نگاه مردم به کار و کارآفرینی و از آنجا که دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه مهارتی است، حتما در آینده نگاه مردم به این دانشگاه بهتر خواهد بود .<br \/>\nاگر خاطره ای دارید، بفرمایید.<br \/>\nکار در دانشگاه مملو از خاطره است. یک روز با همکاران به مسافرت رفته بودیم دو تن از همکاران برای خرید رب گوجه فرنگی رفتند به سوپر مارکت. بعد از مدت کوتاهی برگشتند و خندان از اینکه رب گوجه فرنگی خریده بودند. پس از آنکه  به قوطی ها نگاه کردیم متوجه شدیم که کنسرو گرفته اند. اینجا بود که همه زدند زیر خنده.<br \/>\nضمن تشکر از شما، در پایان اگر صحبتی دارید، بفرمائید.<br \/>\nبه عنوان یک عضو مجموعه حوزه فرهنگی و دانشجویی از همکاران خود که به اینجانب لطف داشته و راهنمایی های خود را از اینجانب دریغ نکرده اند، بسیار سپاسگزارم.<br \/>\n<br \/>\nبه کوشش اداره امورفرهنگی و دانشجویی مرکز امام خامنه ای - دکتر محمود حیدریه و محمود ذکاوتی<\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2022-07-04 20:52:13","content_date_event":"2022-07-04 20:52:15","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2022-07-07 09:03:12","content_date_register":"2022-07-07 08:19:56","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":3041,"eid":3041,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/137\/attach\/202207\/466321_3599486646_84_150.webp","300":".\/cache\/137\/attach\/202207\/466321_3599486646_169_300.webp","400":".\/cache\/137\/attach\/202207\/466321_3599486646_225_400.webp","600":".\/cache\/137\/attach\/202207\/466321_3599486646_338_600.webp","900":".\/cache\/137\/attach\/202207\/466321_3599486646_507_900.webp","1200":".\/cache\/137\/attach\/202207\/466321_3599486646_581_1032.webp"},"ext":"jpeg","file_media":1,"token":3599486646,"files":{"original":{"url":".\/file\/137\/attach\/202207\/466321_3599486646.jpeg","width":581,"height":1032,"size":0}}}]}]]